Backgrounds & Heart Backgrounds
-->
salah ke aku kalau muke aku garang?
salah ke aku kalau aku mmg diam?
salah ke aku bile aku serius?
salah ke aku bile mereka x bmanja dgn aku?
slaah ke aku bile x semesra mereka?
salah ke aku...
knpe nk dibndg2 aku dgn org..
aku mmg begini...

aku bukan jahat bile muke aku garang
aku bukan jahat bile aku diam
aku tak buat ape2 salah bile aku serius
aku bukan x nk bermesra,,aku cube..
aku telah cube...tp aku baru mampu setakat nie..
x mapu lg nk jd semesra mereka...
sedaya upaya aku tahan tak bagi manik2 halus ni jatuh..
tp kata2 mu bermain - main dalam kepala aku....
terasa kecil..terasa rendah diri...
ya,,
aku bkn mcm mereka...
tp aku jga sayang mereka...
sedarkah dirimu betapa sukar untuk aku berbual mesra dgn org lain??
sedar x betapa aku mencari kata dan bahan?
sedarkah aku berusaha keras untuk tidak kekok??
mesti x kan..
kau cume nampak ape yg ade pd org lain..
kau tak pernah tgk ape yg aku ade...
kau x pernah nampak.............aku....
mgkin itu hakikatnya..........

ya allah..bukakanlah pintu hatinya,,aku menyayanginya ya allah...sepenuh hati aku...berila aku kebahagiann yang kekal ya allah....satukanlh hati kami antara satu sama lain,,kukuh dan teguhkanlh iktn yg telah kami bina ini ya allah...jgn kau palingkan hati kami lg....aku mohon ya allah.......dengarla permintaan hambamu ini ya allah.......amin..

No comments:

Post a Comment