Backgrounds & Heart Backgrounds
-->

mahuku dan pemberianmu

aku memohon diberi KEKUATAN
dan Allah memberi aku UJIAN agar aku menjadi lebih kuat

aku memohon kKEBIJAKSANAAN
dan Allah memberi aku MASALAH untuk aku selesaikan

aku memohon KEKAYAAN
dan Allah memberi aku KESIHATAN,RUANG, dan PELUANG

aku memohon KEBERANIAN
dan Allah memberi RINTANGAN dan DUGAAN untuk aku lalui

aku memohon CINTA
dan Allah memberi aku peluang untuk MENGENALI insan - insan yang memerlukan

saya memohon KELEBIHAN
dan Allah memberi KEKURANGAN untuk aku menyedari kelebihan yang ada

aku tidak menerima apa yang aku minta,,
tetapi....
Allah memberikan aku apa yang aku perlukan
kerana apa yang aku perlukan adalah lebih baik dari apa yang aku mahu

1 comment:

  1. Maha suci Allah mengetahui apa yg dibisikkn dlm hati kita..kerana Allah sgt dekat dgn kita..Allah lebih dekat dari urat leher kita sndri..Allahuakbar..tiada tuhan berhak disembah mlainkn-Nya..

    ReplyDelete