Backgrounds & Heart Backgrounds
-->

mencari ketenangan

ya Allah..aku mencari ketenangan,,mencari keredhaan mu,,
bimbingla aku ke arah itu..
aku mahu berbah..
menjadi seorang insan yang lebih baik..
menjadi hambamu yang lebih luhur..
menjadi seorang yg lebih luhur..
ya Allah..
aku tahu,,
ketenangan tidak mungkin aku dapat sekiranya masih ada yang aku masih bersalah sesama insan di dunia ini..
berilah aku petunjuk dan jalan ke arah ketenangan yang abadi dan hakiki ya Allah..
jgn Kau palingkan aku lagi setelah aku mula mendekati jalan ini ya Allah..
kuatkan imanku,,tetapkan hatiku,,
hanya untuk Mu ya Allah...
amin...


kepada kwn2 yg membace blog nie,,
tlg bitau sy kalau2 ade ape2 yg miza terambil,terhutang dgn anda semua..
insyaallah,,miza akan cube menggantikan apa yang kurang...
miza juga mintak maaf kalau ada salah silap miza dgn korang selama nie..


ya allah,,berikan aku kekuatan untuk terus memaafkan..
kawan2,,miza da maafkan kesalahan korang....

No comments:

Post a Comment