Backgrounds & Heart Backgrounds
-->

*_^



hari nie,,
aku dikejutkan dgn berita yg k.ila kene pukul dgn klantan...
adoiiii..
sakitnye!!
hmm
aku tgk dieorg cm loving kapel..
serba serbi selamber..
x sgke plk aku bile da berperang smpi naik kakitangan..
harap2la laki aku t x mcm gtu ( AMIN )
tu satu cite..
lg cerita,,
suhu bdn aku terus menigkat,,
hmm
UP UP jgk,,
jgn t aku AWAY suda la
mcm mat saleh ckp tu....
UP UP and AWAY
semoga esok suhu nie mkn turun dan turun ( AMIN )
td pg,,
dalam ketidaksihatan aku ni,
ku gagahkan jugak diri melangkah mengikut umi ke PEKAN dalam operasinye untuk mencari jeans untuk adik..
menonong2 aku berjalan....
tp,,
perjalanku ke pekan itu tidak sia2..
sebabnye,,
jeng jeng jeng...
hahaha


hahahaha..
ni brg pertama yg aku dapat..
hehehe
murah giler..
cme RM15 jer
tp kain sedap..sejuk gitu...=)
da dapat kain telekung tu,,
aku pun berjalan2la lagi meneruskan operasi mencari jeans untuk adik...
dalam mencari2 tu,,
tbe2 terpandang plak pada yg diatas ni....
berkenanla plak..
nasib aku bek cos leyh pkai bju siap..
so tade mslah lau aku bli pun,,
leyh wat bju tuk PBS kan?
n ade gaye cm jd bju raye je coz tade lg nie=(
RM75-dibodek2 dapatla RM50
lastly,,odw blik tu,,berjalanla kami berempat menyusuri pasar tu..
smpi kt satu kedai tu,,
umi ckp,,"kak,awak x nk kain cotton ker?"
aku pun jwb " boley jer,,tp kan da ade bju ni"
last2 umi ckp,,amekla..leyh pkai time PBS
hahaha
untung2...
act kan,bju ni ms kt kedai aku nampak warne hijau pucuk pisang..
bile smpi umah,,jd wane cokelat plak...
pelik btul aku..(hmmm)
jauh beno larinye
=)
ape2pun,, rase cm x sia2 gakla g ke pekan tu walau jalan pun x center..
aku dapat gak mkn pulut durian..telur penyu pun dapat!
sedap!!
hahaha
blik yg best
=)
[q]

No comments:

Post a Comment