Backgrounds & Heart Backgrounds
-->

teRima KasIh SahAbAt

ahha...
ni post aku yg pertama setelah memadam segala yg ade dalam blog lame....=)
1 OGOS dtg lg...
da 20 taun da aku..
hmm
pejam celik pejam celik,,
kejap je da 20..
tingat ms kecik2 dulu,,bile tgk org da besar,,
terdetik dalam ht,, " bestnye da besar"
tp,, bile  da merase sendiri,,
x best pun jd org besar ni,,
bnyk benor msalahnye..
hahaha
blaja,esaimen,kwn2,hidup sendiri,duit, mcm2 lah!!
x pe2...
pengalaman mematangkan kehidupan..
( ayat wat sedap ht )
hahaha
emm,,
ckp sal besday nie,,
taun nie,,
3x kene,,
SUPERB la korang..
hahaha
first2..
kt kem,,
ahahaha
cm sengal..
duk marah2 bdk2 nie,,
siap suh dieorg ckp ngn laut lg tuh...
so,,
aku selaku fasilitator yg berwibawa pun pergila menjenguk2 ape la yg dey all ckp dgn laut tu...
tibe2...
BEDEBUSH!!
mak ai,,ape benda yg aku lggr nie??!....
bgn dr KEJATUHAN dr laut tu,,dtg plak SERBUK PUTIH atas muke..
terbek la korang....
ingtkan da setel..
naek2,,
kene pulak PELURU atom a.k.a TELUR..

yg x thn tu,, dak2 Jr plak yg bling tu,,,URGHH!!!


kesejukan yg amat aku mlm tu,,

hahaha
esokknye,,msg2 mintak maap,,
tape2..
aku da MAAFkan...
hahaha
tggu besday korang plak k??
blik2 KL,, kuar la plak dgn Na, Eja, Ayam n Faez 
hidup2 aku percaye yg dieorg x bwk tepung....
dgn suke ht aku berjalan2 di melihat lampu2 di KL
sesudah berjalan2, kami mkn di STEAK house..
tgk2 menu,,
nk mkn sizzling makaroni lo...
tp...=((
bile order,, "" makaroni n sizzling tade dik""
adoi,,
last2,,
mknla chicken chop jer...
hbs mkn,,
kami blik,,,
ODW blik tu,,
ayam nk tgk Sg kt tepi jalan,,
so MR FAEZ pun,,Bentila di tepi jalan itu,,,
nampak asap,,
""Eh ayam,, terbakarla""
hahaha
apeda sengalnye aku...
tgk2 kwsan tokong cine,,
"jom blik?"
hbs je ckp,,
ASAP TEPUNG atas kepala!
kureng tol..
aku kene curah tepung..!!!
pastu,,kami blik n aku disaluti tepung..
tengs korang..even men tipu,,tp korang ingt besday miza...; )
( x sbar tggu besday yg akan dtg nie..jeng 3x )
hahaha
dak2 umah plak,,
korang punye plg aku x xpect..
tengs ea korang;)
siyes mlm tu nantok giler...
n terjage sbb ija n duk nynyi2..
hahah
bkak2 mate..
gelap..
blackout ker??
tibe2 nampak lilin n 
              happy besdae to you(2x)
                  haapy besdae 2 miza
                  hepi besdae 2 you
hahaha
korang,,
tengs!!!
sayang korang seme=)
mwahx!!!
 [ q ]

No comments:

Post a Comment