Backgrounds & Heart Backgrounds
-->

aidilfitri


hehe
rinie da  msk raye yg kelima dah..
tp aku bru nk wish raye kt cinie
gasakla kan??
erm..
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN.....=)

 
Raye taun nie,biase2 je..
N tataula naper,,
Aku rase alone jer rayer nie..
Hmmm
Awal2 lg di pagi raye,,
Aku bgn la nk menyiapkan diri aku..
Bgn2 tgk umah cm tongkang pecah!!
Ya allah,,menyirap darah..
Penat2 kemas..aleh2 adik2 tersayang tu,,
Sukesuki je wat sepah..
Kesudahannye,,aku kemas2la blik,,
Smbil kemas,smbil membebel..
Letakla baju atas meja sbb adela orang tu tgh gosok bju
Skali die x tlg gosokkn bju aku,,
Pas je orang tu p kubur,,
Empangan kt mate ni pun pecahla..
Sampai hati..
Baju adik2,,tlg gosokkan.,.
Bju kakak??
X pelah.
Kakak sedar sape kakak..
Mngemasla aku smbil menangis
Sedar2,,org seme da nk p solat..
Aku??
Mandi pun x lg..
Ape lg,,
Hbs satu umah aku amuk,,
Sbb x dapat p smyg raye
Raye x raye,,
Ade adik 3 org,,
Tp sorang pun taley harap..
X pasal2 pg raye aku gado dgn seme orang..
Hmm
Tp..
Aku kan taley marah lame2..
So pas dieorg blik solat tu,,mulelah wat2 baik dgn aku..
Hahaha
Tau takot..
=)
Pagi raye tu,,
Aku beraye dengan mate yg bengkak dan sembab..
Terima kasih adik2!!

No comments:

Post a Comment