Backgrounds & Heart Backgrounds
-->

raya 2010

keluarga aku di pagi raya=)
ms ni,, aku bwupas ngamuk2 kt adik2...
huhuhu
man,aku,adik,syam,abh,tok n umi



ni,,aku n umi..
org ckp muke kami same..
haha..
same ker??
sbnarnye aku x nampak ape yg same pun..
huhu;)
sesi bermaafan;)
aku : selamat hari raye umi..
maaf zahir batin..
mintak halal makan minum kaka dunia akhirat..
doakan kakak berjaya ea?

umi; blaja rajin - rajin kakak..
jgn main2..
jdi2la nk merayap sangat duduknye...

aku; hehehehehehehe=P

aku; selamat hari raye abah..
maaf zahir batin..
kakak mintak maaf semua salah silap kakak selama nie dengan abh..
halalkan makan minum kakak dunia akhirat eyh??

abh; haa..yelah,,pas ni wat lg ek??

aku; errrkk=)
eh!!!cepat2...sape rase bnyk wat salah dgn kakak mintak maap cepat!!!!=P
org yg plg bnyk wat salah..
hehe
ni kan,,
first time die mintak maaf btul2 ginie..
lau x,,men salam je..
haaa...
adik yg plg aku suke buli..
tp dgn die,,plg bnyk kiteorg lepak sesame...
gado pun bnyk gak=)
plg penting,,
yg plg boleh harap antara seme...
yg nie,,
emmm
yg plg manje..
baju raye pun kene ikut die..
blaja malas..
men rajin...
bile org nk mrh,,keje die sengih2...
last2 da tatau nk marah ke gelak??

penyeri hari raya
bile ayeh ade,,seme org senyum dgn gelagat die..
tgkla tuh,,
duduk cm org tue..
bile bercakap,,lgla mcm org tue..
anak sepupuku; akmal arif
chenta hati si ayeh tuh,,,
bile ade ayeh,,dak ni,,smbg trus dgn aku..
hmm
kck2 pun tau ek?
hahaha
ni sepupu aku,,
sebaye dgn mat ayeh tu..
nur damia farahiya


No comments:

Post a Comment