Backgrounds & Heart Backgrounds
-->

i love u so much lah!!

8 september 2010. 5 p.m
sorang2 datang menunjukkan diri lepas lame x bersue..
agak2 setaun kot..
ade yg dua,,
ade gak da tige..
rindu?
x yah cakapla...
walau fb n ym je medium hubungan..
tp hubungan kami masih x berjarak..

korang,, sy sayang giler kt korang!!
tatau nk ckp mcmne perasaan sy kt korang..
korang mmg xkan leyh ganti..
smpi bile2 pun!

msg2 da dalam laluan msg2...
sy doakan korang berjaya..=)

bile kumpul blik satu geng mcm nie..
mulela nk meraban ms time skola..
nkl x yah ckp..
smpi nk tersedak mkn bile tingat balik..
hbs seme cikgu dikenang..
tp,sape sangkakan?
antara kite,ade yg dalam aliran pendidikan..
bersiap sedialah kite dalam nk menghadapi kenakalan student mcmane cikgu2 pening dengan kite dulu..


meor
my beloved al walid leader..
semoga awak bahagia dgn hanan..
sy ske tgk awk bhgie n senyum slalu...
t tunang jgn lupe kami...
tau..
kawen apatah lagi..
=)
x sabar nak makan nasi minyak..

sayang
saya sayang awak sangat2..
awak kawan awk yg sgt baik..
dr dulu smpi skrg,,
awak x pernah berubah...
walaupun awak slalu pending,..
telatah awak bnyk hiburkan kitorg..
sy doakan awak dengan hashim gembira selalu..
moga awak jd dgn die..=)
aminnnnn......
mish u owez....


deeb
ko bnyk tlg aku..
pendengar yg bek jgak..
dr kecik smpi besau kite kwan..
dr mule knal 123 ngn abc
smpi msg2 da nk jd cikgu..=)
teacher!!
thanks sbb ko slalu dgn aku..

timah
awak baik,,
soft spoken..
penyabar..
antara kite,,awak diam sekali,,
tp diam awak,,
buat sy senang dgn awak..
awak peka pada kawan2 awk..
thanks syg=)

az3
babe,,sorry sal dulu,,
time tu tgh emo..
skg tade dah tendang2 meja..
aku btul2 mintak maaf..
thanks kos x salahkan aku sbb dulu..
=)

fidzree
aku doakan deeb terbuka ht time ko blik..
aku tau ko tggu die..
n moge ko jd cikgu yg bek k..=)
be strong with the naughty boy n flirty girls..
hahaha
sape suh jambu..=P

korang,,aku sayang korang seme..
aku harap persahabatan kite ni kekal smpi bile2 tau..
korang ttp best cm dulu..
n korang da wat aku rindu zaman2 skola...
even msh x ckp kuota,,
tp x pelah..
LOVE U ALL SO MUCH lah!!

p/s : nad,meqtoq,syaraf,,hope dpt jumpe lain kali....

No comments:

Post a Comment